هواداران حسین تهی و رپ فارسی

ADS [A1]
درباره وبلاگ

سلام به وبلاگ خودتون خوش امدید و امیدوارم که از این وبلاگ خوشتون بیاد من ستاره هستم و این وبلاگ تقدیم میکنم به همه ی هوادارای حسین تهی البته این وبلاگ مخصوص رپ و هر چی اطلاعات در مورد رپرا داشته باشم براتون میزارم خواهشم ازتون اینه که لطفا برای بهتر شدن این وبلاگ نظر بدید مرسی
موضوعات وبلاگ
بیوگرافی
حسین تهی
بیوگرافی یاس
بیوگرافی هیچکس
بیوگرافی AKON
بیوگرافی 2paC
بیوگرافی زد بازی
بیوگرافی فربد افراز از زبان خودش
بیوگرافی علیشمس
بیوگرفی ساسی مانکن
بیوگرافی فلاکت
بیوگرافیarmin 2@fm
بیوگرافی تتلو
گالری عکس
عکس جدید adel-tamin گروه 25 باند
حسین تهی
عکس رپر ها پیش از رپر شدن
حسین تهی و امیر تتلو
عکس های اردلان طعمه
عکس بسیار زیبا از اردلان طعمه و...
یه عکس باحال از اردلان طعمه
عکس جدیدسینا مافی سینا ساعی و خشایار (تیک تاک)
قاطی پاتی
یه عکس جدید و باحال از علیرضاز
عکس زیبایی از آرمین و امیر رضایا
عکس نایاب و بسیا زیبا از امیر تتلو و امیر رضایا
تکست آهنگ
مصاحبه
مصاحبه با 0111
مصاحبه با گروه موفق بروبکس
مصاحبه با فربد افراز
مصاحبه با پیشرو
مصاحبه آتیش
مصاحبه تهی
مصاحبه با پانی
گفتگو با حسام استپس
خبر
گزارش کامل دعوا تهی با خلتبری
اطلاعات موسیقی
رپ چیست؟
وسایل مورد نیاز یك رپر خوب
خوانندگان رپ ایرانی
موقعیت رپ در ایران
اسامی واقعی رپر های ایرانی
شماره تلفن رپر ها
تکست اهنگ
حسین تهی
لينکستان
بدو بیا تووووووووووووووووو
farzad farzin
تحليل هاي روزانه بازار سهام
j00rbaj00rخوش آمدید
WwvooovwW
رفند< تازه های فنّاوری < عکس ..........
حس عشق
میهن موزیک
هنر
emo girl
منیم تبریزیم
آتش
بهترین ها
مناطق تاریخی و باستانی گتوند
عشق منی
کیت اگزوز
زنون قوی
چراغ لیزری دوچرخه

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان جیگر طلا و آدرس hosseintohi.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





قالب سبز

قالب سبزفروشگاه قالب
آخرين مطالب ارسالي
دسته بندي : <-PostCategory->

 

 

 

 

 

 

 

تولد : 1370 / 8 /13

 

 

 

 

 

 

 

اسم واقعی : فربد

 

 

 

 

 

 

 

فامیلی : ؟؟؟؟؟؟؟

 

 

 

 

 

 

 

شروع موزیک : 1385

 

 

 

 

 

 

 

سال1370 در بیمارستان دی در توانبر متولد شدم و در غرب تهران در خانواده ای با وضع مالی خوب بزرگ شدم.بچه ی فوق العاده درس خونی بودم جوری که 19.5پایین تر باعث گریه ام می شد.روزگار خوب پیش می رفت که درست سوم راهنمایی بودم که مریضی عجیب غریبی گرفتم.بعد از ۲.۵ ماه مریضیمو فهمیدن.اون موقع در سن من مریضی واقعا تازه ای بود. اسم بیماریم هوچکین بود. یعنی تورم غدد های لنف به زبان خودمونی.1سال شیمی درمانی کردم و بعدش رادیو تراپی تا خوب شدم اما بازم از درسم چیزی کم نشد تا اینکه دبیرستان رفتم. یادمه اون موقع اولین آلبوم رپ فارس تومده بود و من تهیه کردم و گوش دادم و خوشم اومد اما فکر خوندن به سرم به هیچ وجه نزد. ته کلاس می شستم جای گوش دادن درس در یک سر رسید واسه ی خودم شعر می نوشتم.کنار دستی من شخصی به اسم کیان بود که چند سالی گیتار کار می کرد( بعدا که گروه زدم کیان در جمعمون بود و لقبشم مرداس بود اما دیگه نیست ) یه چند باری جلوش خوندم و گفت که صدام واسه پاپ خوبه. چندی بعد چند تا از رپرای مدرسمون خواستند که تو یه کار براشون بخونم و منم قبول کردم اما خانواده ام راضی نبودن و می گفتن غیر قانونی هست و رپ چیه و از این دری وری ها که هنوز هم خیلی ها می گن اما من آیندم برام مهتر بود و مخفیانه شروع به کار کردم  که اون کار ( عشق واقعی ) اولین کار رسمی من بود. چندتا از دبیران هم تشویقم کردن به خوندن پاپ سال که گذشت تصمیم به زدن گروه کردم و اولین کار گروه به اسم بیا پیشم رو خوندیم.کارامون رو در استدیو S.S.F MUSIC ضبط می کردیم. رییس اونجا جناب آقای فرید احمدی یکی از مشوق های من  و بچه ها بود تا اینکه بهم پیشنهاد همکاری در زمینه رپ شد در صورتی که من پاپ می خوندم. قبول کردم و اولین کار رپ من به اسم عمرا کم بیاریم بود. می تونم به جرات بگم یکی از دلایل رشد من و آشنایی با رپرا و موزیسین ها همین S.S.F MuSic بود.تصمیم گرفتم دیگه رپ بخونم چون در رپ می شه همه جور خوند اما محدوده پاپ واقعا کم هست. شروع کردم با گروه ماهی یه ترک خوندن آخه چرا و بعد منتظرم ( که باز پاپ خوندم ) و هنوز شاگردی که بعده این کار نسبتا از خودم راضی بودم و واقعا کمک های فرید احمدی عزیز در یاد گرفتن استایل درست بهم کمک زیادی کرد و یکی دیگر از کسایی که تا این لحظه پشت من بوده و اگر یک نفرم منو میشناسه به خاطر حمایت های اون بوده دوست خوبم امیر مدیر سایت RapCity هست.کم کم از طریق کارهای و خودم و استدیو و امیر و سایتش با رپرای خوب آشنا شدم و الانم تقریبا با همشون صنم دارم. موزیک باعث افت تحصیلیم شد ولی برام مهم نبود چون مزیک تمام زندگیمه و آیندم. تلخ ترین واقعه ی زندگیم رو مرگ مادر بزرگم می دونم که عزیزترین فرد در زندگیم بود.حالا که بزرگ شدم 19سالمه دیگه نیازی به مخفیانه خوندن ندارم و همه خانواده ام می دونن که می خونم.تا این لحظه ( 1389 / 5 / 28) 23تا ترک دادم بیرون اما چون بیشتر گنگ بوده واسه همین در اجتماع پخش نشده.اجتماع احمقی که رپ رو 6.8 می دونند و همون بهتر که پخش نشه اصلا!!!!!!!

شاید با گفتن این بیوگرافی دست خیلی ها آتو بدم چون من دشمن زیاد دارم اما برام مهم نیست و این هم اضافه کنم که خیلی از مردم فکر می کنن که رپرا آدمای کثیف و پی دود و موادم اما این طور نیست و رپرای خوب پی این چیزا نمی رن و اون تازه کار ها هستن که فکر می کنن رپ یعنی مواد.خود من به شخصه تا حالا سیگارم نکشیدم البته به خاطر اون بیماری برام ضرر داره اما خودم هم نخواستم بکشم.



نظرات شما عزیزان:

علی-یکتا
ساعت18:06---23 اسفند 1389
سلام وبلاگتون بسیار زیبا بود
پیشاپیش عیدت مبارک روز عید روز تولد عزیزمه(علی) تو وبلاگم جشن گرفتم خوشحال میشم بیای


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب ها: <-TagName->
بازديد : بار
16:58 | دو شنبه 23 اسفند 1389برچسب:بیوگرافی فربد افراز از زبان خودش,
نويسندگان
امكانات وبلاگ
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 24
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 26
بازدید ماه : 324
بازدید کل : 25928
تعداد مطالب : 58
تعداد نظرات : 34
تعداد آنلاین : 1